Ofte stilte spørsmål
Hvorfor donerer dere til Mental Helse?
For hvert produkt vi selger, donerer vi 2 kr til Mental Helse – fordi vi tror omsorg og fellesskap gjør en forskjell.
Hvorfor heter dere Hjertelykke?
Navnet vårt kommer av ønsket om å spre varme og glede – rett fra hjertet. Det handler om de små tingene som betyr noe.
Hvordan bestiller jeg?
Legg ønskede produkter i handlekurven og fullfør kjøpet i kassen. Du får en bekreftelse på e-post når bestillingen er mottatt.
Hvilken betalingsmetoder godtar dere?
Vi godtar Visa, Mastercard og Vipps.
Kan jeg endre eller kansellere en bestilling?
Ta kontakt med oss så raskt som mulig på kontaktoss@hjertelykke.no. Vi kan gjøre endringer så lenge bestillingen ikke er sendt.
Hvor lang leveringstid har dere?
Vi sender bestillingen din fra vårt lager innen 1-3 arbeidsdager. Vi sender pakken som vanlig brevpost. Posten bruker normalt 3-10 virkedager på levering til din postkasse, avhengig av postleveringstidene i ditt område.
Hva koster frakten?
Frakten er på 29 kr. Gratis ved kjøp over 299 kr.
Sender dere til utlandet?
Vi levere kun til Norge, ikke Svalbard og Jan Mayen.
Jeg har ikke mottatt pakken min – hva gjør jeg?
Hvis du ikke har mottatt pakken innen rimelig tid, send oss en mail på kontaktoss@hjertelykke.no eller bruk kontaktskjemaet på nettsiden.
Hva gjør jeg hvis produktet er skadet eller har en mangel?
Slik reklamerer du på et produkt:
Ta bilde av feilen/mangelen og send en e-post til kontaktoss@hjertelykke.no med følgende informasjon:
– Ordrenummer
– Bilde av produktet
– Kort beskrivelse av problemet
Vi svarer deg så raskt som mulig og finner en løsning!
Har dere returrett?
Ja, du har 14 dagers angrerett. Produktet må være ubrukt og i original stand. Returkostnad dekkes av kjøper. Les mer på siden vår om angrerett.
Jeg har en idé til et produkt – tar dere imot forslag?
Vi elsker gode ideer! Send oss gjerne tips og ønsker til nye produkter på kontaktoss@hjertelykke.no.
Du kan sende oss en e-post på kontaktoss@hjertelykke.no, så svarer vi deg så fort som mulig.